fbpx

Fondo ambasadoriai

Fondo ambasadoriai

Prof. Veronika Vitaitė (LT)

prof. Veronika Vitaitė

„Pažįstu p.Samuelį daug metų, žaviuosi jo asmenybe, darbais muzikų profesionalų labui, aukščiausia kompetencija. Džiaugiuosi, kad galėsiu prisidėti prie jo idėjų įgyvendinimo“, – sako Veronika Vitaitė, pianistė, profesorė, Vytauto Didžiojo karininko kryžiaus kavalierė, Lietuvos vyriausybės kultūros ir meno premijos laureatė.

Prof. V.Vitaitė išugdė daug puikių atlikėjų, pedagogų, daugiau kaip 70 tarptautinių konkursų laureatų, kurie vaisingai darbuojasi Lietuvoje, JAV, Kanadoje, Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Kazachstane, Rusijoje. Ji inicijavo tarptautinius Mikalojaus Konstantino Čiurlionio, Stasio Vainiūno, Balio Dvariono, „Muzika be sienų“ konkursus.

Gintautas Kėvišas (LT)

„Labai vertinu Samuelį Tacą, kaip ypatingą specialistą ir puikų žmogų, kurį pažįstu jau beveik 20 metų. Fondo išdėstyta idėja – puiki ir tikrai remtina. Dėlto, su malonumu priimu jūsų pasiūlymą būti fondo ambasadoriumi ir laikau tai didele garbe.“

Pianistas, ilgametis Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro generalinis direktorius, Vilniaus festivalio meno vadovas.

Organizavo daugiau nei 80 koncertų su lordu Y.Menuhinu, M.Rostropovičiumi, K.Pendereckiu, J.Normanu, M.Andre, J.Bašmetu, V.Repinu, J.Rachlinu, Lietuvos kameriniu orkestru bei Kauno valstybiniu choru įv. pasaulio šalyse.

Tarptautinės atlikėjų menų asociacijos (ISPA), Tarptautinės menų vadybininkų asociacijos (IAMA), Europos festivalių asociacijos (EFA), orkestro „Tautų filharmonija“ kuratorijos narys.

Slovėnijos Respublikos Garbės konsulas Lietuvoje (2016).

Prof. Irina Kolpakova (USA)

Menininkai, Mariinsky teatro ir Amerikos baleto teatro mokytojai I. Kolpakova ir V. Semionov:

„Dr. Tacas – nuostabus kineziterapeutas, kuris savo darbe sugebėjo suderinti naujausius technologinius pasiekimus su medicinos prietaisais, sukurtais skirtingose ​​šalyse, ir, svarbiausia, sukūrė savo nuostabų ir kūrybingą gydymo metodą, kurį jis tobulina kasdien. Mes patys išbandėme įvairius kaklo, nugaros, pėdų ir kitų raumenų atstatymo pratimus. Visa tai mums padeda ilgus metus tęsti savo darbą tokiame išskirtinai sudėtingame darbe, kaip baleto menas.“

Buvusi Kirovo baleto prima balerina; mėgstamiausia Michailo Barisšnikovo ir Rudolfo Nurejevo partnerė Irina Kolpakova plačiai pripažinta kaip viena geriausių praėjusio amžiaus amžiaus balerinų.

Irina Kolpakova prisijungė prie Kirovo 1950 m. Ir šoko pagrindinius vaidmenis visuose pagrindiniuose baletuose.

P.I. Kolpakova yra pelniusi daugybę prestižinių apdovanojimų, įskaitant Sovietų Sąjungos liaudies artisto, Paryžiuje įsteigtą Anos Pavlovos premiją. Ji teisėjavo tarptautinėse baleto varžybose Rusijoje, Japonijoje ir JAV.


Mokytojas ekspertas Vladimiras Majorovas (Kaunas)

Mokymasis groti muzikos instrumentu yra ilgas ir sudėtingas procesas, reikalaujantis nemažai psichologinių ir fizinių pastangų. Dėl to muzikantai, ypač jauname amžiuje, dažnai turi nusiskundimų dėl rankų skausmų, susiduria su raumenų, raiščių ir sausgyslių traumomis – perkrovomis ir patempimais. Laiku nesuteikus tinkamos pagalbos, tokie negalavimai gali virsti chroniškomis ligomis, kurių gydymas ir reabilitacija neretai užtrunka ir ilgam sustabdo galimybę mokytis bei dirbti.

Per ilgesnę nei 50 metų savo fortepijono pedagogo karjerą, sutikau daugybę žmonių, ne tik pianistų, turinčių problemų su rankomis. Į tokių profesinių susirgimų rizikos grupę patenka muzikantai grojantys visais muzikos instrumentais, o taip pat ir kiti mūsų kultūros atstovai – baleto artistai, aktoriai, netgi dailininkai. Būtent dėl to, šis Samuelio Taco paramos fondas yra labai svarbus ir savalaikis. Jo dėka, daugeliui besimokančių ir jau dirbančių muzikantų bei menininkų bus galima suteikti savalaikes konsultacijas ir profesionalią pagalbą, laiku diagnozuoti susirgimus ir skirti tinkamą gydymą.